چگونه در گرمای تابستان خنک بمانیم؟ | 1000tar.ir

چگونه در گرمای تابستان خنک بمانیم؟ | 1000tar.ir

[ad_1]

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث دی دکتر جوسلین راس ویتشتاین، جراح ارتوپد فت: “بدون توجه به سن شما، تشخیص علائم بیماری های مرتبط با گرما بسیار مهم است.”

او بیان کرد: “هنگامی که ما ورزش می کنیم، بدن ما با تعریق خنک می گردد. اگر مایعاتی را که از طریق تعریق از دست می دهیم جایگزین نکنیم، دچار کم آبی می شویم.” کم آبی عرق کردن و سرد شدن را دشوار می کند و می تواند منجر به آسیب گرمایی شود که از گرفتگی خفیف تا گرمازدگی تهدید کننده زندگی را شامل می گردد.

مهم است که خنک و هیدراته بمانید. حدود 70 تا 90 درصد انرژی که بدن فرد در طول ورزش منظم تولید می کند، توسط گرما آزاد می گردد.

محیط، لباس و کم آبی می تواند مانع انتشار گرما و تعریق شود.

ویتشتاین پیشنهاد می‌کند در صورت ابتلا به بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی یا ریوی یا مصرف داروهایی که می‌تواند باعث کم‌آبی بدن شود، قبل از شروع یک فعالیت ورزشی جدید با پزشک خود مشورت کنید.

سپس به تدریج شدت و مدت برنامه تمرینی خود را افزایش دهید. در شروع تمرین از پوشیدن وسایل حفاظتی خودداری کنید.

قبل، حین و بعد از ورزش، حتی اگر احساس تشنگی نمی کنید، هیدراته بمانید.

نوشیدن حدود 24 اونس مایع بدون کافئین دو ساعت قبل از ورزش مهم است. نوشیدن 8 اونس (225 گرم) آب یا نوشیدنی ورزشی قبل از ورزش نیز مفید است.

در طول ورزش هر 20 دقیقه 8 اونس آب را بشکنید.

همچنین پوشیدن لباس های سبک وزن و رنگ روشن میتواند به خنک ماندن شما کمک کند. برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض پوست از ضد آفتاب استفاده کنید.

در نهایت، کارشناسان توصیه کردند، به طور معمول آب و هوا از جمله دما و رطوبت را کنترل کنید.

منبع مطلب و خبر : www.salamatnews.com

[ad_2]

لطفا به این مطلب از 1 تا 5 ستاره امتیاز دهید

حتما ببینید

فرارو | بهترین درمان خانگی موخوره | 1000tar.ir

فرارو | بهترین درمان خانگی موخوره | 1000tar.ir

[ad_1] با آسیب کوتیکول در انتهای مو، موخوره اتفاق می‌افتد. به گزارش بهداشت نیوز، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *